it takes 2 to tango
~the hEart wAnts iS thE haRd oNes~
~my second award~
tehsongketvanilla
Salam people...
Today aku nak tayang kat korang my second award yang aku dapat dari adik busyuk aku, Cik Narami. Thanks a zillion my darling sister. Kalau ada lagi nanti jangan ler memalu untuk kasi lagi nooooo....
1 Response
cik osh
Says:
June 9, 2009 at 1:25 AM
adik wangi ah!! bau steghobeghi!!
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
i'M cOuntinG
hoodia counter
tiMe is prEciouS
Get the
Mini-Clock
widget and many other
great free widgets
at
Widgetbox
!
About Me
tehsongketvanilla
I am a friend, an aunt, a sister, a wife and a daughter to a bunch of wonderful people on earth......
View my complete profile
tHose wHo i aDorE
~ Yatie Chomeyl - mommy to be ~
Rangkuman 6 bulan
11 years ago
DARI HATI KECIL INSAN YANG KERDIL
MAAF SELAMA INI TIDAK PEDULI..
11 years ago
.::Resepi Yummy::.
Percubaan join contest ~
13 years ago
~JouRnEy oF MiNe ~
kisah aku....
dyna daRliNg
aimen mike xavier
sYok dibAca
tea or coffee??
jom masak masak
WELCOME TO ROZZAN'S SHARED RECIPES
10 years ago
Home Sweet Home
Pulut Kuning Berlapis Lagi Bertingkek..Suka-Suki Jer
11 years ago
ITU AKU...AKU LER TUU..
Medan, Indonesia part 2
13 years ago
Somebody Watching Me...
Bawal Corak
14 years ago
Salt & Turmeric
my Favourite soNgs
View shoutbox
ShoutMix chat widget
speCtator
rEd, yeLlow & gReeN
Feedjit Live Blog Stats
Blog Archive
►
2010
(5)
►
February
(1)
►
January
(4)
▼
2009
(43)
►
September
(1)
►
August
(2)
►
July
(7)
▼
June
(15)
~congratsssssssssss~
~garuda melanda~
~only you~
~hepi father's day~
~di TAG lagi~
~cuti-cuti malaysia - part 5 - Cameron Highland 3~
~cuti-cuti malaysia - part 5 - Cameron Highland 2~
~cuti-cuti malaysia - part 4 - Cameron Highland 1~
~my third award~
~diam sejenak~
~my second award~
~cuti-cuti malaysia - part 3~
~cuti-cuti malaysia - part 2~
~my first award~
~cuti-cuti malaysia - part 1~
►
May
(12)
►
April
(5)
►
February
(1)
adik wangi ah!! bau steghobeghi!!