Salam people...
Alhamdulillah kita masih lagi di berikan peluang untuk bertemu di alam maya tanpa sempadan nie. Syukur pada Nya kerana masih lagi memberikan nafas pada aku dan keluarga. Walau apa pun yang berlaku, hidup mesti di teruskan!
Well, today's post masih lagi berkaitan dengan journey aku and hubby ke Cameron Highland. Kali nie post aku tentang pokok cactus pulak. As we all know, kat CH ni memang banyak dijual pokok nie. Ada pelbagai saiz pulak tue dan ada jugak yang berbunga. Aku pasti korang mesti dah penah tengok pelbagai jenis pokok cactus nie kan. Walau bagaimanapun aku nak share jugak gambar pokok cactus yang aku suka masa aku berjalan-jalan kat CH nie. Enjoy people.....
Alhamdulillah kita masih lagi di berikan peluang untuk bertemu di alam maya tanpa sempadan nie. Syukur pada Nya kerana masih lagi memberikan nafas pada aku dan keluarga. Walau apa pun yang berlaku, hidup mesti di teruskan!
Well, today's post masih lagi berkaitan dengan journey aku and hubby ke Cameron Highland. Kali nie post aku tentang pokok cactus pulak. As we all know, kat CH ni memang banyak dijual pokok nie. Ada pelbagai saiz pulak tue dan ada jugak yang berbunga. Aku pasti korang mesti dah penah tengok pelbagai jenis pokok cactus nie kan. Walau bagaimanapun aku nak share jugak gambar pokok cactus yang aku suka masa aku berjalan-jalan kat CH nie. Enjoy people.....
(this is my favourite sebab aku suka bunga kecik yg cute tue)


Post a Comment