tehsongketvanilla
Salam people....

Akhirnya aku dapat online and update blog nie. Banyak malam jugak aku and hubby pi camping kat dalam hutan tue. Hihihihihi kiranya malam ni mama and abah back to their normal routine tanpa kami berdua. Kesian lak aku bila dok teringat pasal diaorang brdua. Dok aja berdua kat sana and buat semua kerja-kerja yang berlambak tue berdua. Kalau ikutkan hati nak aja aku terus stay dengan diaoarng. Tapi apa daya aku, bila dah jadi bini orang nie susah juga kalau asyik nak beratkan family kita sahaja. Kena juga aku jaga hati hubby and family dia. So, esok kami akan gerak balik ke rumah mertua sampai abis cuti sekolah kali nie.

Well, post malam nie aku nak kasi korang usha tempat dimana aku, hubby, mama and abah dok abiskan masa kitaorang. Kiranya korang nie dapat tengok secara exclusive la sebab aku tak pernah publish tempat ni kat memana lagi before this. So korang enjoy la okies.....






(nie pemandangan pokok-pokok yang dah lebih 100 tahun idop kat dunia nie)






(nie pulak koleksi pokok + buah durian)

Hmmm.... itu lr aja kolksi gambo yang ada untuk kali ini. Next time insyaAllah kalau ada picture lagi aku surely akan share ngan korang. So nanti aku sambung citer cuti-cuti malaysia vrsi balik kampung kat perak pula ya... InsyaAllah hubby kata nak pi mancing. Tue pun kalau jadi and ada masa ler. Selalunya bila dia plan memang tak jadi. Alih-alih aku yang ngajak dia pi JJ n lepak kat Popular or MPH! Hahahahaahahaah...

Aku stop dulu untuk post ini. Take care people and be good to others eventho mereka tidak berbuat baik kepada anda... Wassalam....
1 Response
  1. hehehehhe.. akan ku melawat kebun ini nnt...:D


Post a Comment