tehsongketvanilla
Salam people....

Well, aku and hubby dah selamat sampai kat kampung yesterday. It was a smooth journey sebab aku tido jer dari Juru ke Sg Perak. Hahahahahaah.... Sedar-sedar hubby kata kita stop rehat jap kk kat sini. Aku ngan muka blur bangun. Sungguh senang idop bila ada hubby kan. (Psttt sesiapa yg lum kawen, cepat-cepat ler kawen nooo). Then lepas tue tak tido dah sebab dok sembang-smbang ngan hubby pasal aktiviti sepanjang cuti kat kampung dia nie.

Pagi nie pulak, hubby ajak buat keja gila. Seawal jam 7.30 kami dah kuar umah untuk ke Cameron Highland!!! Tetiba jer dia ngajak ke sana. Tak ada lak kami plan untuk ke sana dalam cuti nie. Tapi tak apa ler, aku tumpang syok jugak sebab leh jenjalan.

Masa awal perjalanan memang lengang sungguh jalan. Sampai dah hampir ke sana tetiba hubby stopkan kereta. Aku tercengang gak ler sebab rasanya lum sampai lagi ke destinasi yang sepatutnya. Then hubby tunjuk ke arah "farm" kat seberang jalan. Wahhhhhhhhh.... Aku melopong kejap bila nampak bunga matahati punya ler besarrrrrrrrrrrrrr..... Meh nak tunjuk sikit....




(aku n hubby amik jugak beberapa biji kuaci tue)

Ehhh cop cop.. Aku nak kuar jap. Nak pi jumpa Nonie + Naeoi + anak diaorang Shazwan. Nanti aku update post nie okies... Take care people and be good to others. Wassalam
4 Responses
  1. kejelesan akan terbalas.. bulan 7 ni.. muahahaha.. nearly seminggu berkampong disitu.. (^_^).. bley kompol anak benih....


  2. kem salam kat noei n nonie ye kak teh. slmt drive utk acik hik3x


  3. cik osh Says:

    boooolat sungguh bunga itu...


  4. mana der bunga matahari 3 segi budak adik oiiii!!! hahahahahah


Post a Comment