Salam people....
Well post ari nie ekcli back dated... Peristiwa ni dah jadi seminggu lebih dah. Tapi sebab aku nie teramat la rajin nak mengupload gambo-gambo dari camera nie, so hari nie baru ada kesempatan nak post cerita pasal nie.
Sminggu lebih yang dulu, aku and hubby + ibu mertua ku telah pergi ke KLIA untuk menjemput kakak ipar aku yang balik dari Dubai. She is working there ngan company orang Malaysia jugak. Arkitek nyer company kalau tak salah aku. Kakak ipar aku nie kakitangan yang mahir menggunakan AUTO CAD. So mesti korang leh tahu and guess la apa pekerjaan dia kot nooo.....
Well post ari nie ekcli back dated... Peristiwa ni dah jadi seminggu lebih dah. Tapi sebab aku nie teramat la rajin nak mengupload gambo-gambo dari camera nie, so hari nie baru ada kesempatan nak post cerita pasal nie.
Sminggu lebih yang dulu, aku and hubby + ibu mertua ku telah pergi ke KLIA untuk menjemput kakak ipar aku yang balik dari Dubai. She is working there ngan company orang Malaysia jugak. Arkitek nyer company kalau tak salah aku. Kakak ipar aku nie kakitangan yang mahir menggunakan AUTO CAD. So mesti korang leh tahu and guess la apa pekerjaan dia kot nooo.....
Memula aku nie risau gak nak pi KLIA tue sebab sekarang nie riuh sedunia ngan kes selsema kerbau pendek tu! Takut satgi pi sana, dengan orang yang ramai-ramai kat sana tup-tup balik sakit ke, aduhaiiii tak ke kes naya! Tapi hubby kata tak der nya jadi cam tue. SO, aku gagahkan diri la untuk pi. So far, alhamdulillah kami smua sihat sejahtera sampai ke ari nie.
Ok back to the story, lepas aja sampai kat sana, aku cepat-cepat turun kta and penuhi misi aku yang tersendiri. Hihihihi bukan misi nak pi toilet tau! Tapi aku pi serbu kedai cokelat kat airport yang semmangnya terknal ngan harganya yang agak mahal. Tapi dah ramai kengkawan pesan cokelat itu and ini, aku pun beli aja ler. Dah orang pesan kan....
Then, lepas kakak ipar ku landed and dia pun selamat kuar kat balai ketibaan tue, kami semua terus gerak kuar dari KLIA. Aku ngan slumbernya tanya kakak ipar aku tue apa list makanan yang dia nak makan sepanjang dia balik seminggu ni. Hahahahaha... Then dia kata dia x sempat nak listkan. Tapi masa tu ada banyak jugak ler nama makanan yang dia sebut. Tergelak jugak aku and hubby bila dengar. Cian aku kat kakak ipar aku ni, susah sungguh duduk kat perantauan kan... Banyak barang itu and ini tak ada untuk kita nikmati macam kat negara kita nie.
AKhirnya sebelum kuar dari bandaraya KL ni, kami singgah ler kat restoran jejantas Sg Buloh untuk lunch and solat. So, aku akan tayang gambo-gambo makanan yang kami nikmati kat sana ekkkk.. Sedap sungguh! Nyam nyam.... Jumpa lagi next time okies. Take care people and be good to others.. Wassalam
Ok back to the story, lepas aja sampai kat sana, aku cepat-cepat turun kta and penuhi misi aku yang tersendiri. Hihihihi bukan misi nak pi toilet tau! Tapi aku pi serbu kedai cokelat kat airport yang semmangnya terknal ngan harganya yang agak mahal. Tapi dah ramai kengkawan pesan cokelat itu and ini, aku pun beli aja ler. Dah orang pesan kan....
Then, lepas kakak ipar ku landed and dia pun selamat kuar kat balai ketibaan tue, kami semua terus gerak kuar dari KLIA. Aku ngan slumbernya tanya kakak ipar aku tue apa list makanan yang dia nak makan sepanjang dia balik seminggu ni. Hahahahaha... Then dia kata dia x sempat nak listkan. Tapi masa tu ada banyak jugak ler nama makanan yang dia sebut. Tergelak jugak aku and hubby bila dengar. Cian aku kat kakak ipar aku ni, susah sungguh duduk kat perantauan kan... Banyak barang itu and ini tak ada untuk kita nikmati macam kat negara kita nie.
AKhirnya sebelum kuar dari bandaraya KL ni, kami singgah ler kat restoran jejantas Sg Buloh untuk lunch and solat. So, aku akan tayang gambo-gambo makanan yang kami nikmati kat sana ekkkk.. Sedap sungguh! Nyam nyam.... Jumpa lagi next time okies. Take care people and be good to others.. Wassalam


uwaaaa terliurnyaaaaaaaaaaaaaaa
ore petey.. dop bley nk terlio..huhuhuhuh.. kak teh.. sok i'm gonna lalu kot c2.. nk ajak cik ghose.. mkn berger king kat c2.. sbb dia xmo mkn yg kat care4...:P
iskkkk...sedapnye ABC...aiyyoooo....nok gak....