tehsongketvanilla
salam semua...

today aku nak share some beautiful pictures yang aku suka and i got them from my friend.. Credit to my friend Zemi.... Enjoy people...



tehsongketvanilla
salam semua...

korang sihat tak ari nie? hmm aku n hubby alhamdulillah sihat cam selalu jer. cuma sekarang nie musim panasssssssss... terasa gatai tangan nak pasang ekon kat rumah nie tapi bila pikir balik, malas lak nak pasang... bersabar aja la kan..

well post ari nie bukan pasal panas or ekon tue. tapi to share some great moments yang berlaku pasa aku a few days nie. firstly, kakak ipar yg sulong bakal menimang cahaya mata ke 3 insyaallah bulan 10 nanti.. harap sama besday ngan aku.. hihihihi.. then kakak ipar kedua yang tengah dok ngandung bakal dapat baby girl bulan march nanti insyaallah... moga kalian berdua happy and sihat selalu..

yang lastnya ialah pasal perkara yang jadi hari nie 22/01/2010... today sekolah aku kena ganti skolah sebab nak cutikan diri banyak hari masa CNY nanti.. so kami organiza kejohanan merentas desa.. so 4 rumah sukan dengan penuh shemangat berjuang la untuk kegemilangan rumah sukan masing-masing... akhir majlisnya, rumah sukan aku telah dijulang sebagai johan keseluruhan dengan beza mata 212 dan 173.... boleh tahan jugak jauhnya kan???

so i am very happy today.. sekarang nie dok arrange tempah t-shirt untuk kanak2 perbarisan pada kejohanan olahraga yang bakal tiba tak lama lagi...
tehsongketvanilla
Salam semua...

it is 0426 now... aku dah terbangun dah sebab tido lepas maghrib tadi and rasa segar sangat. Guesss what i am doing now? Jeng jeng jeng.... tengah chat dengan anak angkat a.k.a my ex student masa primary school dulu. Interesting tak?? Hahahahahaah....
talking about him, meh nak citer sikit pasal budak sorang nie. his name is mohd aimen... now he is in his early 20s. sekarang nie dia in the process of producing his own album.. opsssss jgn salah tafsir, bukan album lagu yg biasa kita dengar kat corong radio but lagu dia nie interesting and different sikit.. sama cam dia jugak! Hahahaahah.. music dia nie actually kita tak biasa layan. tapi i did listen to his masterpiece and frankly i like it. dia gubah lagu dari benda-benda yang dia suka which is electronic gadget! nanti bila ada masa i'll upload his music here.. u guys try la dengar then kasitau pendapat korang okies....
hmmm ekceli kami dah terputus hubungan since he walked out from the primary school dulu. tapi with the help of incik fb, dah jumpa balik skarang nie. bukan saja dengan dia but dengan majority of my anak-anak back in 99-2004 kat sekolah tue dulu. rasa bangga bila dapat tengok diaorang dah menjadi "manusia"... Alhamdulillah, rasa penat ngajar depa dulu berbaloi and hilang... ada yang dah ke seberang laut untuk menuntut ilmu, ada yag bakal jadi lawyer, doktor, engineer and lots more. Congratulations my kids sebab dah berjaya dalam hidup korang...
so, that's all for this time... nak pi siap siapkan diri before pi kerja satgi... take care and be good.. Wassalam....



tehsongketvanilla
salam people...

wah dah lama sungguh tak menulis anything here. i've been very busy with the 1119/1 and 1119/2 matter! rasa nak muntah ja marking tahun nie. sampai hubby pun kata "dah dah la tue.. bawa rehat thn 2010 nie"... haihhhh.. nampak gayanya memang nak rehat setn nie la.. insyaallah jika bertenaga thn 2011 i'll continue again. kalau tak alamat bye bye love la to the marking session...

lately nie jugak, antara sebab aku malas mau mengapdet blog nie sebab terjebak ngan dunia facebooking... hihihihi punya la melayan game kat sana sampai leka untuk mengapdet blog nie. keciannnnn... tak pa, now i am back again.. insyaallah with azam baru yg akan selalu temankan blog nie. actually tersangat la banyak nya cerita yang nak dikongsi. tapi slowly i'll pour out everything ya..

untuk permulaan 2 minggu kerja di tahun baru nie.. dah banyak ups and downs.. ada yang buat aku happy sangat and ada yang buat aku sangat sedih... tahun nie aku dah nampak reality dan politik manusia kat tempat kerja.. ada yang selama nie kita nampak macam humble, low profile, akan tetapi realitynya seperti seekor ular... hihihihihi itu jer perumpaan yang sesuai untuk orang itu. :D

tahun nie jugak cabaran untuk aku sebab dah ditetapkan (kononnya la nie) untuk mengasuh anak-anak yang berada kat kelas belakang. but it is okay for me sebab itu antara cabaran dan tanggungjawab yang harus aku terima.. moga semua di permudahkan Amin.....

oklah, ngantuk gilos dah nie. it is 0151 and i am damn tired and sleepy... hope to be back here again soon... so be good and take care people... wassalam