tehsongketvanilla
salam semua...

korang sihat tak ari nie? hmm aku n hubby alhamdulillah sihat cam selalu jer. cuma sekarang nie musim panasssssssss... terasa gatai tangan nak pasang ekon kat rumah nie tapi bila pikir balik, malas lak nak pasang... bersabar aja la kan..

well post ari nie bukan pasal panas or ekon tue. tapi to share some great moments yang berlaku pasa aku a few days nie. firstly, kakak ipar yg sulong bakal menimang cahaya mata ke 3 insyaallah bulan 10 nanti.. harap sama besday ngan aku.. hihihihi.. then kakak ipar kedua yang tengah dok ngandung bakal dapat baby girl bulan march nanti insyaallah... moga kalian berdua happy and sihat selalu..

yang lastnya ialah pasal perkara yang jadi hari nie 22/01/2010... today sekolah aku kena ganti skolah sebab nak cutikan diri banyak hari masa CNY nanti.. so kami organiza kejohanan merentas desa.. so 4 rumah sukan dengan penuh shemangat berjuang la untuk kegemilangan rumah sukan masing-masing... akhir majlisnya, rumah sukan aku telah dijulang sebagai johan keseluruhan dengan beza mata 212 dan 173.... boleh tahan jugak jauhnya kan???

so i am very happy today.. sekarang nie dok arrange tempah t-shirt untuk kanak2 perbarisan pada kejohanan olahraga yang bakal tiba tak lama lagi...
2 Responses
  1. malas nak endkan sebab ngantukkkkkk sgt!.. nitessss


  2. cik osh Says:

    howyeahhhh!! caya la puan akak!! sume benda menang! coral speaking memang, sukan menang! akak memang uyehhhh!!


Post a Comment