Salam semua...
it is 0426 now... aku dah terbangun dah sebab tido lepas maghrib tadi and rasa segar sangat. Guesss what i am doing now? Jeng jeng jeng.... tengah chat dengan anak angkat a.k.a my ex student masa primary school dulu. Interesting tak?? Hahahahahaah....
talking about him, meh nak citer sikit pasal budak sorang nie. his name is mohd aimen... now he is in his early 20s. sekarang nie dia in the process of producing his own album.. opsssss jgn salah tafsir, bukan album lagu yg biasa kita dengar kat corong radio but lagu dia nie interesting and different sikit.. sama cam dia jugak! Hahahaahah.. music dia nie actually kita tak biasa layan. tapi i did listen to his masterpiece and frankly i like it. dia gubah lagu dari benda-benda yang dia suka which is electronic gadget! nanti bila ada masa i'll upload his music here.. u guys try la dengar then kasitau pendapat korang okies....
hmmm ekceli kami dah terputus hubungan since he walked out from the primary school dulu. tapi with the help of incik fb, dah jumpa balik skarang nie. bukan saja dengan dia but dengan majority of my anak-anak back in 99-2004 kat sekolah tue dulu. rasa bangga bila dapat tengok diaorang dah menjadi "manusia"... Alhamdulillah, rasa penat ngajar depa dulu berbaloi and hilang... ada yang dah ke seberang laut untuk menuntut ilmu, ada yag bakal jadi lawyer, doktor, engineer and lots more. Congratulations my kids sebab dah berjaya dalam hidup korang...
so, that's all for this time... nak pi siap siapkan diri before pi kerja satgi... take care and be good.. Wassalam....
it is 0426 now... aku dah terbangun dah sebab tido lepas maghrib tadi and rasa segar sangat. Guesss what i am doing now? Jeng jeng jeng.... tengah chat dengan anak angkat a.k.a my ex student masa primary school dulu. Interesting tak?? Hahahahahaah....
talking about him, meh nak citer sikit pasal budak sorang nie. his name is mohd aimen... now he is in his early 20s. sekarang nie dia in the process of producing his own album.. opsssss jgn salah tafsir, bukan album lagu yg biasa kita dengar kat corong radio but lagu dia nie interesting and different sikit.. sama cam dia jugak! Hahahaahah.. music dia nie actually kita tak biasa layan. tapi i did listen to his masterpiece and frankly i like it. dia gubah lagu dari benda-benda yang dia suka which is electronic gadget! nanti bila ada masa i'll upload his music here.. u guys try la dengar then kasitau pendapat korang okies....
hmmm ekceli kami dah terputus hubungan since he walked out from the primary school dulu. tapi with the help of incik fb, dah jumpa balik skarang nie. bukan saja dengan dia but dengan majority of my anak-anak back in 99-2004 kat sekolah tue dulu. rasa bangga bila dapat tengok diaorang dah menjadi "manusia"... Alhamdulillah, rasa penat ngajar depa dulu berbaloi and hilang... ada yang dah ke seberang laut untuk menuntut ilmu, ada yag bakal jadi lawyer, doktor, engineer and lots more. Congratulations my kids sebab dah berjaya dalam hidup korang...
so, that's all for this time... nak pi siap siapkan diri before pi kerja satgi... take care and be good.. Wassalam....


Post a Comment