Salam people...
p/s: post akan disambung esok sebab daku ngantuk sangat dah.. hahahahaha... take care people n always be good to others. Wassalam
Every year on the 16th May, hp aku akan dipenuhi dengan SMS ucapan untuk teacher's day. Memang meriah rasanya sebab ramai yang akan SMS including family members, friends, students and ex-students. Hihihihihihi... Di kesempatan nie aku nak wish Happy Teacher's Day untuk semua warga guru di seluruh dunia and especially untuk abah terchenta kerana menjadi idola aku untuk menjadi seorang guru dan rakan kerja di SK Pandan Indah (1999-2004) dan sekolah SMKN (2007-present)....
Tahun nie merupakan tahun ke-2 aku celebrate hari guru di sekolah menengah. 8 tahun dulu aku sambut hari guru bersama anak-anak didik aku kat sekolah rendah. So jurang perbezaan amatlah ketara di antara kedua-duanya. In today's post aku akan cuba senaraikan perbezaan majlis sambutan hari guru bersama dengan anak-anak didik di kedua-dua jenis sekolah ini. Nanti korang cuba pikir and ingat kembali adakah korang melalui perkara yang sama masa korang belajar di kedua-dua sekolah nie okies.
Tahun nie merupakan tahun ke-2 aku celebrate hari guru di sekolah menengah. 8 tahun dulu aku sambut hari guru bersama anak-anak didik aku kat sekolah rendah. So jurang perbezaan amatlah ketara di antara kedua-duanya. In today's post aku akan cuba senaraikan perbezaan majlis sambutan hari guru bersama dengan anak-anak didik di kedua-dua jenis sekolah ini. Nanti korang cuba pikir and ingat kembali adakah korang melalui perkara yang sama masa korang belajar di kedua-dua sekolah nie okies.
p/s: post akan disambung esok sebab daku ngantuk sangat dah.. hahahahaha... take care people n always be good to others. Wassalam


huhuhuhhu... nobody wish me suda... nk jdk cekghu sekulah smula... nk jdk.. huhuhuh.. sorunk je my ex-student wish... tu pun sbb mmg dia ske...nk sms me
ehem cik lisa...nobody wish u??? marah ah nih!!
oloh akak...citer tak abih!! huhuhuh!!
u wish me ke??? :P