tehsongketvanilla
Salam people...

Well, singgah kejap jer nie untuk congrats kan my darling sis chomeyl n her hubby yang kat japan tue for the arrival of their baby boy.. Adoiii.. Comel sungguh baby diaorang nie. Cam anak orang jepun pun ada.. Chomeyls, acik kata "Betoi ka anak depa tue? Tertukar baby kot!?" Isk isk isk hampeh acik nie. Tapi tak per, kak teh dah sekeh dia sekali.. Hahahahahahaha

Again, congrats to both of you and take care okies..
3 Responses
  1. cik osh Says:

    aih acik ni! mulut takde insuran! ekekekeke


  2. huhuhuhuh.. sungguh2...baby drg cam org jepang.. hik..hik..hikk...


  3. nsb baik kak teh dah babab acik hik3x, kalau dak chomeyl suruh shafiq yg babab uncle acik dia .

    x terttukar dah la..sbb hr tu chomeyl sorang jer bersalin kat spital nih, takder baby lain dah :p


Post a Comment