
Salam people...
Well, how are u guys? Hopefully korang semua sihat. For me, aku sihat as usual cuma teramat ler biziiiiiiiiiiii... Tambah pula minggu examination mid-year pun dah start. Jadi bertambah-tambah lagi la kebiziannya.. Jenuh jugak nak kejar budak untuk datang sekolah to sit for the examination. Kalau tak dikejar memang pasti ler diaorang tak akan datang sekolah. For them examination nie tak penting sangat pun. Aku kata cam tue sebab today hubby aku ada ler tanya sorang budak nie apesal dia datang ke sekolah everyday. Then ngan selambanya budak tue jawab, saja pi sekolah sebab nak diambil kedatangan. Isk isk isk...
Well, how are u guys? Hopefully korang semua sihat. For me, aku sihat as usual cuma teramat ler biziiiiiiiiiiii... Tambah pula minggu examination mid-year pun dah start. Jadi bertambah-tambah lagi la kebiziannya.. Jenuh jugak nak kejar budak untuk datang sekolah to sit for the examination. Kalau tak dikejar memang pasti ler diaorang tak akan datang sekolah. For them examination nie tak penting sangat pun. Aku kata cam tue sebab today hubby aku ada ler tanya sorang budak nie apesal dia datang ke sekolah everyday. Then ngan selambanya budak tue jawab, saja pi sekolah sebab nak diambil kedatangan. Isk isk isk...
Ok ok... back to the topic for today. Korang mesti terbeliak bila baca tajuk post today.Hahahahahamy hubby pun terkejut gak! Ekceli post today pasal "anak" yang kami baru dapat a few months ago. It's our brand new car!! Hihihihihi.... Pepatah orang tua-tua "belum cuba belum tahu". Itu ler yang sepatutnya kita letak dalam minda when people are talking about something especially cars. Dulu sebelum beli keta nie, aku ada juga minta pendapat orang sekeliling pasal a few keta yang hubby and aku berkenan.Memacam ler pendapat and komen itu ini. Hubby kata dengar aja, jangan terlalu percaya sebab orang yang kasi pendapat tue pun tak pakai keta yang dia dok ngomen tue. Huhuhu....
Keta idaman kami memang lama dah kami berkenan dan dok ngushar. Since belum kawen sampai la dah kawen masih lagi dok ngushar dan akhirnya kami tekad untuk beli and nak try sendiri. So, sekarang nie dah hampir 3 bulan kami dapat "baby" grand livina nie. Jadi sekarang nie kalau sesiapa nak pendapat tentang this great car, i'll give them my opinion and it will be a very positive ones.
Grand nie memang sesuai sangat untuk family or couple yang suka travelling cam aku and hubby. Kami nie tersangat ler suka berjalan-jalan bila time cuti. So dengan adanya "baby"nie lagi panjang la langkah. Hihihihihi... Perkara yang sangat memuaskan ati aku and hubby is nissan nie save minyak. So far dok travel kedah ke bt gajah hanya kurang dari RM100.00... Jimat giler! Siap ada balance minyak untuk ronda-ronda ke sana and ke mari. Tambah lagi Grand nie selesa sangat, sesuai la nak bring along our parents untuk pi sana sini. Tak der la lenguh sana sini dah. Kerusi pun tinggi tak ler susah diaorang nak keluar masuk keta.
Hmmmm.... pusat servis Nissan pun sangatla friendly. Credit to Miss Lim sebab menjadi orang kuat pusat servis tue and she does her job well. Masa servis keta, siap leh lepak dalam waiting room yang menghidangkan pelbagai jenis ice-cream, hot drinks and cold drinks. ada juga kudapan lain yang menarik untuk di makan. So, it is very comfortable!
Oklah people, aku rasa tak daya dah nak type. Ngantuk sangat dah. Next time aku updet ngan info yang lain pasal "baby" aku n hubby ya. See you soon.. Take care and be good to others okies.. Wassalam.....
Keta idaman kami memang lama dah kami berkenan dan dok ngushar. Since belum kawen sampai la dah kawen masih lagi dok ngushar dan akhirnya kami tekad untuk beli and nak try sendiri. So, sekarang nie dah hampir 3 bulan kami dapat "baby" grand livina nie. Jadi sekarang nie kalau sesiapa nak pendapat tentang this great car, i'll give them my opinion and it will be a very positive ones.
Grand nie memang sesuai sangat untuk family or couple yang suka travelling cam aku and hubby. Kami nie tersangat ler suka berjalan-jalan bila time cuti. So dengan adanya "baby"nie lagi panjang la langkah. Hihihihihi... Perkara yang sangat memuaskan ati aku and hubby is nissan nie save minyak. So far dok travel kedah ke bt gajah hanya kurang dari RM100.00... Jimat giler! Siap ada balance minyak untuk ronda-ronda ke sana and ke mari. Tambah lagi Grand nie selesa sangat, sesuai la nak bring along our parents untuk pi sana sini. Tak der la lenguh sana sini dah. Kerusi pun tinggi tak ler susah diaorang nak keluar masuk keta.
Hmmmm.... pusat servis Nissan pun sangatla friendly. Credit to Miss Lim sebab menjadi orang kuat pusat servis tue and she does her job well. Masa servis keta, siap leh lepak dalam waiting room yang menghidangkan pelbagai jenis ice-cream, hot drinks and cold drinks. ada juga kudapan lain yang menarik untuk di makan. So, it is very comfortable!
Oklah people, aku rasa tak daya dah nak type. Ngantuk sangat dah. Next time aku updet ngan info yang lain pasal "baby" aku n hubby ya. See you soon.. Take care and be good to others okies.. Wassalam.....


wah ade baby baru..nti chomeyl blk, leh la bwk chomeyl dgn baby chomeyl naik baby kak teh * achik ;)
huhhhuuh... dh jumpe baby nihon kak teh ni.. tp x naek je lgk... :P.. huhuhuhhu...