tehsongketvanilla
Salam people...

Post mlm nie pendek jer. Hihihihi aku bz yang teramat sangat this week sebelum cuti sekolah bermula this friday. Esok aku dah away dari sekolah sebab ada tugasan luar. Minggu nie, setiap hari aku n kak umi balik jam 6 petang. Rasa cam keja dua alam ja. Sampai ada rakan-rakan sesi petang kata, kami nie ngalahkan orang kerja kat pejabat. Hahahaha... apa nak baut, banyak kerja yang kena abiskan such as exam papers, homeworks untuk kanak-kanak masa cuti sekolah, selesaikan urusan yuran dan berlambak tugasan sampingan yang lain. Sampai aku rasa cam nie dah

Last week pulak aku balik rumah mertua on Thursday night. Sampai sana dah awal pagi. Tido kejap then bangun awal sebab pagi Jumaat dah gerak ke KLIA untuk jemput kakak ipar yang balik dari Dubai. She's working there so setiap 4 bulan she'll be home. Dari KLIA dah lewat petang sebab kami semua gi ronda-ronda before balik. Sampai rumah pun hampir maghrib dah. Penatnya usah dikenang ler!

Dah kat rumah malam nyer semua adik beradik berkumpul sebab membincangkan hal adik ipar yang akan bertunang time cuti sekolah nanti. So, upacara mengagihkan tugas pun berjalan. Alhamdulillah, aku syukur sangat sebab semua adik beradik hubby termasuk biras dan anak-anak buah amat ler memahami and sporting. I'm happy to be part of their family. Diaorang nie memang mudah untuk dibawa berbincang. So, agihan tugas berjalan lancar sanga. Aku dan hubby ditugaskan untuk membuat 2 bekas iaitu coklat and kek. Hihihihihi... Aku happy sangat sebab memandangkan aku jauh so dapat yang agak mudah untuk dibuat. untuk semua adik beradik hubby

Oklah people, rasa penat dah nie. Jap lagi nak sleep dah. Esok ada tugasan luar pulak sampai ke petang. See yu all later. Take care and always be good to others. Wassalam




1 Response
  1. huwaaaaa... lama gle x burak ngan kak teh.. sgt bz org ini mengalahkn menteri...huuu.. happy 1st anniversaru to acik ngan kak teh.. semuga sme kegumbiraan n kebahgiaan menjadi milik kalian.. \(^_^,)/


Post a Comment