Salam people...
Akhirnya ada juga kesempatan untuk mengepost something kat sini. Aku memang kembali bizi sejak dua menjak nie. Sejak arwah Ustaz Md Zain pergi.. memang aku dah a bit ilang mood untuk mnulis. Hmmm... kpala dok berserabut dan pnuh ngan persoalan yang tak mungkin ada jawapan sampai tiba masanya aku sendiri pergi meninggalkan dunia ini.
Well, aku cuba untuk kosongkan sikit serabut kat kepala aku ni. Alhamdulillah dalam masa yang sama last Thursday aku sekali lagi diminta oleh pihak PPD untuk menjadi hakim untuk Public Speaking Competition. Memang best sangat dapat pengalaman macam nie. Berbeza sangat masa aku kat Selangor dulu. Memang tak pernah ada peluang untuk melibatkan diri dalam aktiviti cam ni. Dalam masa terdekat nie aja aku dah jadi hakim dua kali kat sini. Rasa hepi and best sangat.
Dalam masa yang sama jugak, students skolah aku ada juga masuk pertandingan nie. Kalau korang ada baca pasal sorang budak yang belajar kat SSP tapi terpaksa balik ke negeri asal sebab dia mengalami sakit buanh pinggang yang agak kronik. So, member aku dah start bimbing budak nie untuk masuk pertandingan nie. Memang berbaloi sebab dia memang tempat ke tiga!!! Congratulations to Nor Faezah! Hehehehehehe...
Oklah people. Aku nak stop dulu untuk post nie. Kalau rajin and gatal tangan and jari aku akan buat another post later tonight sambil dok buat notes kat budak-budak lower six. Tata people.. Tak care and be good to others ya... Wassalam....
Akhirnya ada juga kesempatan untuk mengepost something kat sini. Aku memang kembali bizi sejak dua menjak nie. Sejak arwah Ustaz Md Zain pergi.. memang aku dah a bit ilang mood untuk mnulis. Hmmm... kpala dok berserabut dan pnuh ngan persoalan yang tak mungkin ada jawapan sampai tiba masanya aku sendiri pergi meninggalkan dunia ini.
Well, aku cuba untuk kosongkan sikit serabut kat kepala aku ni. Alhamdulillah dalam masa yang sama last Thursday aku sekali lagi diminta oleh pihak PPD untuk menjadi hakim untuk Public Speaking Competition. Memang best sangat dapat pengalaman macam nie. Berbeza sangat masa aku kat Selangor dulu. Memang tak pernah ada peluang untuk melibatkan diri dalam aktiviti cam ni. Dalam masa terdekat nie aja aku dah jadi hakim dua kali kat sini. Rasa hepi and best sangat.
Dalam masa yang sama jugak, students skolah aku ada juga masuk pertandingan nie. Kalau korang ada baca pasal sorang budak yang belajar kat SSP tapi terpaksa balik ke negeri asal sebab dia mengalami sakit buanh pinggang yang agak kronik. So, member aku dah start bimbing budak nie untuk masuk pertandingan nie. Memang berbaloi sebab dia memang tempat ke tiga!!! Congratulations to Nor Faezah! Hehehehehehe...
Oklah people. Aku nak stop dulu untuk post nie. Kalau rajin and gatal tangan and jari aku akan buat another post later tonight sambil dok buat notes kat budak-budak lower six. Tata people.. Tak care and be good to others ya... Wassalam....


Post a Comment