tehsongketvanilla
salam people....

hmm korang suka tak ngan tajuk post kali nie? menarik kan? cewahhh puji sendiri tue! hihihi actually today nyer post a bit interesting sebab i discovered something yang sangat la menarik sekali. yet you dun have to go to a big town or up the highland.. ari nie aku dah jatuh chenta kat tempat aku kerja sekarang nie. a little bit proud pun ada jugak....

arinie semua ahli panitia BI kena pi satu sekolah yang % pencapaian dalam subjek BI adalah ()%... ianya adalah suatu pencapaian yang amat bagus sebab susah nak dapat pencapaian yang cam tue kat area sini. . so terkedek-kedek la kami semua pi ke sana...

after we met the teachers, the principal told us that there is a vineyard nearby the school (which is about 10km). so we were very excited la..... we searched for that vineyard and i personally rasa it is impossible to have that kind of place kat tempat hulu nie.. hahahahaah...

after 20 minit mencari, akhirnya we passed by a dam.. cantik giler! then on the right nampak ler signboard vineyard tue... but soory aku x terambil pula signboard tue. hihihihi... so malas mau cerita panjang.. korang enjoy ler tgk some of the pictures... kalau rasa nak mai, the grapes will be ready this coming April... leh self picking lagi katanya.. entah betul, entah tidak :D

1 Response
  1. heee.. apdate blog..:p.. nyway nnt bawak sy taw kak teh..:P


Post a Comment